Call center
A Call Centeren keresztül tudnak – munkatársunk segítségével - a Health Assistant országos hálózatába tartózó orvost választani, vizsgálati időpontot szervezni, igényeiknek megfelelően lehetőség szerint 5 napon belül. A Call Center segítséget nyújt még az OEP finanszírozta betegellátás útvesztőjében /ügyeletes kórházak, patikák/ megkeresésében, valamint a szolgáltatásainkkal kapcsolatban felmerülő kérdésekben. A hálózatba tartózó magánorvos szolgáltatók egy grémium javaslata alapján kerültek kiválasztásra, szakmai felkészültségük, tapasztalatuk, betegektől történő pozitív visszajelzések alapján. A szolgáltatók folyamatos minőség kontroll alatt állnak, részben a grémium által részben a beteg megelégedettségi adatok alapján. A szolgáltatók összetétele a szoros értelemben vett orvosi tevékenységen túl kiterjed az elfogadott természetgyógyászati technikákat alkalmazó orvosokra, gyógymasszőrökre, gyógytornászokra, egészségmegőrző programokat működtető szolgáltatókra.